Motocykle Zabytkowe

Cena sprzedaży : 26.500. zł

K-750 z 1964 roku, po całkowitej renowacji

MOTOCYKL K750 został wyprodukowany w 1963 roku w zakładach w Kijowie w dawnym ZSRR. Sprowadzony do Polski w marcu 2013 roku. Rozebrano cały motocykl, następnie cała rama motocykla wraz z gondolą była piaskowana i lakierowana na ciemny zielony kolor używany przez Wojsko Polskie. Wymiana skrzyni biegów na skrzynie ze wstecznym biegiem, wymienione uszczelnienie. Regeneracja zawieszenia przedniego, wymiana krzywych lagi lewego teleskopu, uszczelnienie lag, wymiana pękniętych sprężyn powrotnej. W tylnym zawieszeniu wymienione łożysko teleskopu prawego, uszczelnienie a także amortyzator gondoli. Cylindry po drugim szlifie po przebiegu około 4000 km, tłoki nowe firmy Almot. Gaźniki wymienione na K-302 tak jak w oryginale. Zaprzęg został poddany detalingowi w warsztacie Bernarda Krasuckiego w Łomży.

Cena sprzedaży : 19.500. zł

K-750 w malowaniu na kolor Wojska Polskiego z 1968 roku.

MOTOCYKL K750 został wyprodukowany w 1963 roku w zakładach w Kijowie w dawnym ZSRR. Sprowadzony do Polski w marcu 2013 roku, motocykl kupiony od Pana Bogdana Kacprzaka z miejscowości Duczki/Wołomin , Pan Bogdan kupił ten motocykl w stanie do remontu w listopadzie 2017 roku, następnie w zimę 2018 roku Pan Bogdan wykonał gruntowny remont motocykla. Rozebrano cały motocykl , weryfikacja uszkodzonych części, następnie cała rama motocykla wraz z gondolą była piaskowana i lakierowana na ciemny zielony kolor używany przez Wojsko Polskie. Ponadto wykonano remont przedniego zawieszenia, wymiana krzywych lagi lewego teleskopu, uszczelnienie lag, wymiana pękniętych sprężyn powrotnej. W tylnym zawieszeniu wymienione łożysko teleskopu prawego, uszczelnienie. Amortyzator gondoli, wymiana uszczelnień i sprężyny głównej. Wymieniono łożysko główki ramy, łożyska we wszystkich kołach i centrowanie tych kół. Wymienione zostały okładziny szczęk hamulcowych. Wymiana skrzyni biegów na skrzynie ze wstecznym biegiem, wymienione uszczelnienie. W silniku wymiana wału korbowego, na regenerowany, wszystkie łożyska i uszczelniacze. Cylindry po drugim szlifie po przebiegu około 4000 km, tłoki wymienione na Almot. Prądnica po przeglądzie i wymianie szczotek. Układ zapłonowy elektroniczny( cewka dwubiegunowa z pominięciem kopułki i rozdzielacza ), Gaźniki wymienione na K-302 tak jak w oryginale , oba po pełnej regulacji.  Zbiornik oczyszczony, nowy kranik paliwowy i przewody. Licznik po remoncie. Obecnie , czyli w maju 2018 nasz zaprzęg jest poddany detalingowi w warsztacie Bernarda Krasuckiego w Łomży.

Naszymi zabytkowymi motocyklami i nowymi marki URAL organizujemy wycieczki po Warszawie a także mały offroad na poligonie Czerwony Bór. 

Moto Tours do naszego pensjonatu „Samotnia pod Żelaznym Koniem”